fredag 31 maj 2013

A funny story

I dag i skolan så satt vi och prata på rasten (som vanligt) och på något sätt kom vi in på Jacks (min 1a värdbror) barndom. och tydligen så teamade hans äldre syskon Tess (1 år äldre) och Joe (3 år äldre) ihop sig mot Jack under hela hans barndom. Så när jag var 1 år så kunde inte Jenny (mamman) lämna Jack själv utan fick ta med sig honom in på toan eller låsa in honom i en tvättkorg som Tess&Joe inte kunde komma in i. Och en gång när Jack var 1 (!) år så fick de tag i honom, satte honom i tumlaren och satte sedan på tumlaren!!! Vi satt och tjöt av skratt när Jack berätta detta. Och så fort jag tänker påd et så sitter jag och fnissar för mig själv!!! Stackars Jack! 

Nu ska jag gå och äta passionsfrukt från vår trädgård :) Moms!

1 kommentar:

Mamsen sa...

Men stackars lille Jack !!