söndag 7 april 2013

Relay for life

I går hade vi vad som kallas Relay for Life vilket är att man går runt en bana i 24h för att donera pengar till cancer. man kan skapa ett lag med sina kompisar och registrera sig (mitt kompislag hette Eya's) och varje lag får ett område där de kan sätta upp ett tält etc. Jag lyckades övertala min värdmamma att låta mig stanna över natten och h*** vad kallt det var! Eller ja ni svenskar skrattar säkert åt mig nu men det var typ 8° på natten och vi sov utomhus...Och tänk att vi är vana vid typ 30° oxå ;) Men vid 4 på morgonen kurade vi ihop oss i en rad och en massa täcken och filtar och "sov" i 2h. Vårt lag kom 2:a volleyboll-turneringen vid midnatt och vi vann Miss Relay med Cody som klädde upp sig i röda stringtrosor, superkorta jeansshorts, bikinitopp, blond peruk, cowgirl hatt och cowgirl stövlar. Namn? Daisy DoMe. Haha han hade t.o.m. rakat benen så den titeln var väl förtjänad! 

Nu ska jag sova!


Rob (min 1st värdpappa) ställde upp i Miss Relay
som TinkeDink
Vår kära Daisy DoMe 
Alla Miss Relay
den som fick ihop mest pengar vann, pengarna gick ju så klart mot cancer



Inga kommentarer: