onsdag 10 april 2013

tredje och sista gången

igår flyttade jag till min tredje och sista värdfamilj och de är verkligen toppen! min värdpappa är pensionerad och min värdmamma jobbar som lågstadielärare. vi bor uppe på en stor kulle så vi har en jättefin utsikt åt alla håll och får en grymt vacker solnedgång varje på kvällen. igår kväll hade vi 2 gäster som kom och hälsa på. 2 kängurur som käka i trädgården, mamma och hennes son. tog ingen kort eftersom jag inte ville skrämma dem.

i alla fall så lämnade min första värdpappa här med mina 3 ton av behörigheter och efter typ en timme så insåg jag att min necesär var kvar hos den förra familjen. Så Margret körde ner mig och ca 1 1/2 timme efter det märkte jag att min tandborste saknades. suck... in i bilen igen. men det gav min första familj ett gott skratt, jag tyckte det var mer pinsamt jag ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Är du din moders dotter????

FARFAR.