torsdag 27 juni 2013

Bellingen Excursion

Hej Hopp!
I veckan åkte vi iväg med en bunt elever till Bellingen som ligger vid kusten ca. 3-4 timmar härifrån. Där tävlar skolorna mot varandra i sporter så det är lite som i High School Musical fast utan musiken och typ 15 olika sporter ;) De hade även ett "Disco" där temat var the Origin vilket är en rugby cup mellan NSW och Queensland, NSW blev krossade med 6-26. men jaja. Jag deltog i fotboll (förlora), volleyboll (vann :) ) och jag skulle ha spelat typ bandy med jag var så pass sjuk att jag slapp spela tack gode gud.

Imorgon är det min sista dag på Quirindi High School :'(

Basketboll  (killar)
(bellingen elev)"There aren't many beach-looking people at you school"
(min kompis Loa) "That's because the closest beach it here, 4 hours away! we're in the middle of nowhere!"

hahahahahahaha



Netball (girls)

Netball (boys)

Union (boys)

Rubgy (girls)

Inga kommentarer: