söndag 14 juli 2013

Australia, until we meet again

tomt huvud. vet inte vad jag ska skriva. ehm.....
sitter nu på flygplatsen i Sydney och ska snart lämna detta underbara land. Finns inte en möjlighet att det redan har gått ett år! Som det smarthuvud jag är så började jag packa igår och gick inte och la mig förrän halv 4, vakna vid halv 6 och sen lämna vi Quirindi vid halv 8. Solen sken över paddockarna och en tunn dimma spredde sig över vissa delar. Klart blå himmel, satt och prata i bilen med min aussie mormor och 2 av världens bästa värdföräldrar. Jag och Margaret (värmamma) hade ett sammanbrott redan innan frukost. gee this was going to be a good day! på flygplatsen i tamworth var det jag, värdföräldrar nr 2 och 3 (mötte nr 1 i Sydney), min mentor/aussie mormor, och ett gäng från skolan (Loa, Amy, Cody, Brock, Tic, Dayna och Teish) och jag klarade mig nästan utan att gråta. Bara nästan ;)
jättebra sikt så jag satt och kika ut över landskapet hela vägen (hade fönstersäte) och tänkte att trots att det är torrt, brunt, gigantiskt, fullt and får och kor så älskar jag verkligen det här området. det är så himla vackert!
Puss och Kram och så ses vi om ett tag i Sverige <3

Inga kommentarer: