torsdag 11 juli 2013

Rätt usuel på att blogga

haha vet ni vad? jag kom precis på att jag är en rätt så urusel bloggare, för jag glömmer hela tiden av att dela mitt aussie liv ( det lilla som är kvar det vill säga) med er där hemma! Om 40 minuter ska jag åka in till stan med min värdmamma, hon ska till frisören och jag ska ta lite kort runt om i Quirindi. har öevt här i 12 månader och jag har inte ett enda kort på "stan" itself! Duktigt va?Och så ska jag köpa lite TimTams, Milo och Gélé till er svenskar. Vegemite har jag redan2 tuber som jag fick av Victorias värdmamma ;) hahah ni kommer alla vara tvungna att smaka på det, det smakar som chokladsås...
.... eller inte!

haha pöss så länge!

var i Lightning Ridge måndag-onsdag så jag ska försöka att slänga upp några bilder från "dit man åker om man vill försvinna". ni fattar nog vad jag menar när ni ser bilderna senare ;)

Pöss

Inga kommentarer: