tisdag 5 juni 2012

Finally!

Här omdan mailade jag mitt distrikt 9650 för att kolla om de möjligtvis hade någon stad till mig och idag fick jag svar av dem. De sa att jag ska i Quirindi som ligger typ 60 km söder om Tamworth :D Bara ca. 200 km till stranden (fågelväg) ;) Quirindi ligger typ mitt ute i ingenstans och har typ 3 000 invånare. Tjoho!
Fast de ska bli rätt så häftigt att få se det "riktiga" Australien och inte någon turiststad på stranden. Australiens stränder kan jag ju besöka någon annan gång i mitt liv ;)


Ligger ju inte alldeles ute i ingenstans, kunde ju faktiskt hamnat allra längst in :)

Tydligen så var boskap en ganska stor grej där
Spännande eftersom jag inte kan rida ;)





2 kommentarer:

Lisa sa...

Va spännande & få se riktiga Australien!!!

Felicia sa...

Du ska inte oroa dig när det kommer till ridning, du lär dig snabbt! :D

(sökte på den staden du skulle åka till, ser ut att vara en mysig och trevlig stad! Även om den inte är den största)