tisdag 26 juni 2012

"Jag vill ju vara hemma med dig"

Igår när vi satt och käka kvällsmat med familjen så pratade vi om att campa. Min bror ville åka iväg och campa längre och då sa jag att han och Julia (hans flickvän) kunde åka ner och campa en sväng själva. Men då svara han: "Men ne, jag vill ju vara hemma med dig innan du åker." De orden värmde verkligen i hjärtat och jag blev (blir fortfarande) rörd när han sa det.

Usch jag har nog inte tänkt på hur mycket min kära bror betyder för mig och hur mycket jag kommer sakna honom! Det skiljer ju bara 1 år mellan oss (han är ett år yngre än mig men ett huvud längre... ) så vi lekte ju typ med samma kompisar när vi va små och ja... Han är mer som en mycket bra vän än som en bror.

Olle hackar lök med full utrustning


Usch vad jag kommer sakna dig!




Inga kommentarer: