måndag 11 juni 2012

Regnbågen är både regn och solsken

Vi vet ju alla att regnbågen syns när det regnar och solen skiner på samma gång, och jag tror att det är lite samma sak men att åka på utbytessår. I alla fall innan man åker. Även om solen syns mest så kan man ändå känna det blöta regnet falla mot huden.

Jag ser verkligen fram mot mitt utbytesår och är verkligen jättetaggad men jag har nog inte fattat hur mycket jag kommer sakna alla omkring mig! Vi hade konfirmation för våra konfirmander idag och när vi ledare satt och åt efteråt så slog det mig att det är kanske sista gången på länge som jag ser en del av dessa underbara människor. Människor som tröstat, vägledit och inspirerat mig. Vi har skrattat, gråtit, äventyrat, upplevt och växt tillsammans. Och jag tror inte att jag tidigare har fattat hur mycket dessa människor betyder för mig och hur stor del av mig de har hjälp till att skapa. 

Om någon av er ledare läser det här vill jag bara att ni ska fatta hur mycket ni betyder för mig! Kommer sakna er massor!!!



En liten del av alla 45 ungdomsledare!
(killen i bak ser inte alls fundersam ut... )

3.5 mil dresincykling framför oss


Inga kommentarer: