tisdag 19 februari 2013

en runda te

Tycker nog att det är dax för en liten frågestund igen, var en bra tag sen sist! Så om ni har några frågor så kan ni kommentera eller meilja mig på alma-t@hotmail.com och ni kan fråga precis vad ni vill! Allt mellan himmel och jord, så ska jag göra mitt absolut bästa för at svara. Utbytesgrejs, skolan, aussie lifestyle, rotary, hemlängtan, kossor och grisar. Vet inte hur mycket jag vet om kossor eller grisar men ni fattar poängen, ingen fråga är för dum! 

Pöss!

As my friends always says:
true TRUE



3 kommentarer:

björnen sa...

•Hittat några söta aussie-pojkar i aussie-land? :)
•Vad blir det för program när du börjar skolan här hemma till hösten igen?

Alma Tidblom sa...

haha Lisa?
några söta killar finns det allt men eftersom det är mitt ute på landet så finns det ju inte tusentals av dem ;)
när jag kommer hem blir det antingen IB eller NaturSamhälle på gamla DLG

kram!

björnen sa...

Hahah okej! :)) Hoppas du väljer Natur/samhälle! Kramis