lördag 16 februari 2013

Happy Birthday To You


Grattis på 18 årsdagen min absolut älskade Malin! Jag önskar verkligen att jag var där för att kunna fira sin stora dag med dig! Fattar inte att du redan fyller 18! Även om vi bara har känt varandra i 2 1/2 så är du verkligen en av mina absolut närmaste vänner. Och mina bästa vänner konserverar jag i en burk på vinden, så att de inte åker så långt bort!  Jag saknar ord, för det finns så mycket som jag vill säga och dela med dig och det skulle ta typ 48 romaner för att skriva ner allt. Men jag ska försöka skriva ner allt i mit lilla bok och så tar vi ett massivt musketör prat när jag kommer hem och sen åker vi iväg på utomhus bio med lite snask! Jag tror att du fattar lite vart jag vill kommer med det här inlägget ;) Vet att bilderna ovan inte är dina bästa stunder fast jag gillar dig ändå! 

Hoppas verkligen att du får en absolut underbar 18 (!) årsdag men massa kramar och presenter, du förtjänar det verkligen! Ta det lugnt på vägarna! 

Pussar och Kramar från Australien <3


Älskar dig gumsan <3 

1 kommentar:

Malin! sa...

I mitt inre kommer jag alltid vara 5 år! Kan inte riktigt fatta att jag är 18 år och myndig än... Ostbågsbilden är ju....fin. Älskar och saknar dig MEGA, och är förälskad i armbandet <3