söndag 29 april 2012

In a funk...

En sak som har börjat att slå mig är att om 3 månader så kommer inte jag vara här. Jag kommer vara på andra sidan jordklotet i en helt främmande familj, i ett helt främmande land men mitt livs bästa år framför mig. Den tanken är helt sjuk! När jag tänker på det så blir jag antingen jätteglad eller typ jättenervös tror jag. Det är aldrig något mitt emellan utan antingen eller.

Nej, usch vad negativ jag är nu, men jag ha precis kommit hem från en styrelsekonferens på säröhus och umgåtts med världens goaste människor! Och vi har funderat på vad vi ska göra i höst dvs vad vi kan förbättra osv. Men det blir så knäppt eftersom "Ja just det! Jag är ju inte här i höst!"Fast jag tror ändå att det är bra att jag börjar bearbeta allt redan nu så att det inte kommer som en chock sen ;) Värst kommer nog att bli att lämna Malin och Matilda (alias fiskbullar).

För några veckor sedan:
Matilda: Malin!
* Inget svar
Matilda: Alma!
*Fortfarande inget svar
Matilda: FISKBULLAR!
Jag och Malin: JA?

Vad jag tror att jag ville säga med det här inlägget var nog att jag verkligen kommer att sakna mina fiskbullar!



Matilda & Malin



Fiskbullskärlek!

2 kommentarer:

mLandelius sa...

aaaawww!! FISKBULLE!! <3

Alma Tidblom sa...

en gång fiskbulle, ALLTID en fiskbulle! <3