torsdag 5 april 2012

Yey!!!

Äntligen så börjar saker att hända!  Nu börjar det lilla hamsterhjulet att snurra! :D

Igår fick jag ett brev från Rotary International (mamma kom in när jag stod i duschen, visade brevet och sa "Skynda dig, du har fått brev!") som innehöll typ beställningsformulär angående min Rotarykavaj, Pickétröja och Visitkort. Så idag bar det av till mammas väninna (som syr klänningar) för att ta mått till kavajen. Sveriges Rotarykavajer är marinblå vilket jag tycker är skitsnyggt!

Och idag fick jag hem mina pins som jag ska ha med mig och sätta på andra utbytesstudenters kavajer m.m. Jag måste faktiskt säga att jag tycker att de blev riktigt bra (för att vara "designade"av mig och min kära mor)! Jag beställde 175 pins, vilket kan låta som väldigt många men vi kände att det är bättre att skicka efter lite för många än lite för få. Pinsen beställdes från www.badgeland.se och de var inte alls dyra, mina kostade nog drygt 3kr/st vilket i min åsikt är jättebilligt!

TADA!!!



Inga kommentarer: