tisdag 17 april 2012

Matte och Tanzania

Nu sitter jag på mattelektion och har absolut ingen lust att jobba! Wää, jättebtråkigt! Men jag slapp franskan idag eftersom jag hade så ont i magen i morse så jag fick vara hemma och vänta på att den skulle lugna sig :( bra start på dagen!

I eftermiddag kommer det 5 tjejer från Tanzania till skolan en vecka och en av dem ska bo hos oss. Jag tänkte eftersom att hon kan bo hos oss eftersom vi är "vana" sedan vi hade Ash (utbytesstudent från Aus) boende hos oss i 4 månader förr året och så kan det ju vara en bra uppvärmning :) Ska bli jättekul och se hur deras seder m.m. är eftersom hon går på en katolsk internatskola så det blir kanske bordböner och sånt nu :)

Ser ju precis ut som Sverige och dess natur (nedan)


Juldagen åkte vi skridskor med Ash och det var lite sorgligt eftersom det var typ sista
gången på LÄNGE för mig :( dock ser vi inte så ledsna ut ;)

Inga kommentarer: