måndag 29 oktober 2012

Glömde att skypa, ops!

Haha igår så skulle jag skypa med min kära familj kl. 7 eftersom de var i Göteborg och hälsa på ett par kompisar/släktingar. Men så klart hade Alma totalt glömt bort detta och tog en springtur med Tess istället. (man får springar fram och tillbaka på en grusväg). Och när vi hade kommit till vändpunkten och stod och kika på några kängurur så slog det mig att jag skulle skypa med familjen. Och klockan var 19.10. Så Alma får springa (rusa) tillbaka längs grusvägen, hoppa över grinden till fårhagen, springa genom fårhagen och nästa grind och upp till huset! Herre min skapare vad andfådd jag var! Men det va underbart att göteborgarna igen, trots den usla mottagningen!!! ;)


I love this country soooo much! Maybe too much... ;)

3 kommentarer:

mams sa...

vad fint är det ifrån quirindi
kram mams

farfar sa...

Nästan som vid klitt på våra föräldrafria dagar.Glöm ejdem.

Alma Tidblom sa...

Aldrig att jag glömmer det farfar, det var ju det bästa som fanns!!! :)