torsdag 11 oktober 2012

Miss you mummy

Min mamma. Underbar. Bubblig. Har ingen koll på tiden. Är alltid sen. Har världens bästa kramar. Är min mamma. Åh mamma du är helt underbar! Saknar dig massor varje dag. Saknar våra kaffestunder på altanen, våra frukostar framför Masterchef och bara känslan att skrika "Hej Mamma! Jag är hemma!" när jag kommer hem från skolan. Här i australien kommer jag att ha 3 olika mammor men du kommer alltid att vara Min Egna mamma. Min min och bara min. Olle kan få din stortå eller nått men resten är min när jag kommer hem! Älskar dig otroligt mycket!!! Du är bäst! <3


1 kommentar:

Mams sa...

Så stora och fina ord <3 Du och Olle är ju mitt allt och självklart räcker det med en stortå till Olle när Du kommer hem ;o)
En sådan fin bild den säger allt!! Äskar dig så mycket Alma <3

Ps jag ska spara detta och ta fram när du är ilsk på mig. För att jag tjatar om ryggsäckar, telefoner, bussar och allt vad det nu är som ploppar ur min mun :o)
LOVE YOU