torsdag 25 oktober 2012

Har tanken slått dig?

För ett år sen så hade jag precis skickat in min ansökan på 64 sidor och väntade på ivrigt på svar (vilket tog längre än vad jag ville att det skulle göra). Jag var spänd, lite nervös och längtade otroligt mycket på det där e-mailet som tog en evighet!

I alla fall så ville jag bara säga att om det är något där ute (och som läser denna lilla blogg) och funderar på att åka, ÅK!!! Gå in påhttp://www.rotarystudent.se/?page_id=74 och skriv ut papprena nu! Än är det inte försent! Går alltid att prata sig runt det slutdatumet men då måste du kontakt Rotary nu! Att åka på utbytesår är världens underbaraste, häftigaste, coolaste, bästa och mest fantastiska grej som någonsin kommer att ske i ditt liv! Känslan går inte att beskriva utan det är något som man måste uppleva själv :)
Och visst det ÄR dyrt och jättemycket pengar men det går alltid att fixa. Man kan söka stipendier, sälja fonder på banken, det finns alltid en möjlighet! Om jag klarade så jag du också göra det!
Så jag ber dig, om du har den minsta tanke på att åka, gör det! Det är ett beslut du aldrig kommer att ångra och ett år som finns med dig resten av ditt liv!

Och om ni har några frågor om ansökan, registrering eller bara utbyte över huvudtaget feel free att maila mig på min e-mail: alma-t@hotmail.com eller kommentera inlägget. Tveka inte att fråga! :)


Inga kommentarer: