tisdag 8 januari 2013

On Holidays

Här nere är det ju sommarlov så jag ska åka iväg i typ 1 1/2 vecka och det ska bli så himla skönt att komma iväg lite, älskar att resa! Så idag åker vi till Huntervally och imorgon åker vi vidare till Sydney för några dagar där vi ska gå på någon musikal och besöka China Town. Sen på fredag så flyger jag (WEEHOO!!)  från Sydney upp till Ballina där min första värdfamilj hämtar mig och sen ska jag spendera 1 vecka med dem i deras sommarlägenhet i Iluka. Och där ska vi bara ta det lugnt, bada i poolen och åka till stranden! Sen har det varit snack om att vi sak åka upp till Brisbane och hälsa på deras kusin och kanske stanna till vid The Goldcoast! Åh det ska bli så himla roligt!!!

Iluka :) hur härligt ser det ut?


2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt Alma!!! Hoppas ni inte bli drabbade av alla bränder som härjar runt om i Australien
Kram Carin

Malin! sa...

Kan man få dö av avundsjuka?