onsdag 20 mars 2013

A busy week

Monday: Koala Park

Åkte till en koala park i Gunnedah där vi myste med koalor och kängurur. Och sen på kvällen åkte vi till min 3:de värdfamilj för en grillkväll med alla värdfamiljer och min aussiemormor Shirley :)

Klappa en känguru för första gången :)

Gosigos!



Min 3:de värdpappa Des

Jag & Shirley
Tisdag: Drive with Des
Vi åkte en sväng i bilen med Des som tog oss runt i distriktet och vi stannade till på min 3:de värdmammas jobb. En liten skola i Blackville med 4 elever! Barnen hade massa frågor som vi fick svara på m.m.



Onsdag: Tamworth 
Åkte tidigt till Tamworth för jag skulle åka till ett möte med en kirurg. Så jag ska opera mig den 2a april, shoho! Kommer ni ihåg när jag skrev inlägget om att jag var sjuk och hade ont i rygg, bröstkorg och mage? It turned out att jag har gallsten så jag måste operera bort min gallblåsa så fort som möjligt tydligen... Love my life! 




Yay imorgon fyller jag 18!!! :D


Inga kommentarer: