tisdag 12 mars 2013

Om 24 timmar

Imorgon åker jag och min värdpappa ner till Sydney för att möta min familj som ska vara här i 3 veckor! Fattar fortfarande inte att det är sant, känns lite som något jag drömt... 

Jag har inte träffat dem på 8 månader och nu är det bara 24 timmar kvar tills att jag får krama dem igen. Försök att sätta dig själv i det situationen, hur skulle du reagera? Vad borde man säga först: åh vad jag har saknat er, hur mår ni, kan inte fatta att ni är här, jag älskar er. Eller ska man bara hålla käften, krama dem och sen säga nått? Jag vet inte. Men jag antar att jag får reda på det snart. 

Men vet ni vad? Det spelar ingen roll hur jag reagerar, för min familj kommer till Australien, så det så! Och jag är så excited och kan nästan lova att jag inte kommer att kunna sova en blund i natt! Mamma, Pappa och Olle, jag älskar er såå himla mycket och vi ses om 24 timmar! :D

Inga kommentarer: