måndag 11 mars 2013

Vandra i naturen

Hej hopp!
Igår åkte och och "vandra" med Ann och David till Burning Mountain, som är ett berg som brinner inuti p.g.a. all kol. Fast det rök inte igårmen man kunder se hetta stiga upp från marken. Efteråt körde vi till The Washpools som är en jättevacker bäck bland klippor. På vägen dit så var vi tvungna att köra över en bäck men eftersom det har regnat så mycket så hade bäcken svämmat över. Så jag fick ta av skor och strumpor och plaska ut för att de om det var för djupt att köra genom, vilket den var. Sen när vi väl kom till Washpoolen så återupplevde jag mina barndomsminnen och gick I bäcken istället för bredvid. Men så klart så fastnade jag på ena änden och var tvungen att vada över bäcken. Japp, hela jag blev dyngsur ;) hihi
Nästan vid toppen!

The Burning Mountain


Tada!

Plaskar i Washpoolen :)


1 kommentar:

Anonym sa...

Nu har de lämnat kalla Sverige och är på väg till andra sidan klotet. Skulle tro att Du väntar med hela kroppen att fåse Dina kära och nära.

kram farmor/farfar