måndag 18 mars 2013

Sydney avec ma famille

Oj hjälp, hur ska jag kunna skriva ner allt som har hänt utan att skriva världens längsta inlägg?! jaja jag får försöka i alla fall! I onsdags åkte vi (jag och David) till Sydney för att hämta familjen på flygplatsen och jag tror inte att jag har varit så nervös i hela mitt liv! Jag såg familjen komma ut ur dörren och nästa sekund ser jag mamma komma springande mot mig och vi både börja gråta på en gång. Under de nästa dagarna prata vi mängder, åkte runt i Sydney på buss, gick till Sealife och Wildlife, käka på Hardrock café och bara strosa runt i Sydney och mös. Kan inte beskriva hur underbart det är att äntligen familjen här, så vi säger bara att det är magiskt ;)
Olle & Jag

Jag & Mamma , China Town

Busstur i Sydney, King's Cross

Sjöko på Sealife, såå söt ;)

Olle prova frozen coce för första gången på bussturen ;)´

Pappa och koalan :)



Har det gött vid Darling Harbour

Åkte till Manly Beach, som var stäng p.g.a. för stora vågor :/


Kvällspromenad vid hamnen :)

Kvällspromenad vid hamnen :)

1 kommentar:

Anna L sa...

Verkligen Härliga familjebilder!
Önskar er alla underbara dagar
tillsammans.Hälsningar från ett
göör kallt Lidköping.
Kram från Anna L.