torsdag 15 november 2012

Bara ett litet mail :)

Öppnade precis min inkorg på mailen och jag hade fått ett email av min mammas väninna hemma i Sverige. Det stod typ "hej hoppas att du har det bra och det är så roligt att få ta del av ditt äventyr." m.m.. Och jag måste verkligen säga att det där lilla emailet gjorde mig så himla glad! Det glädjer en verkligen när man gör något och så blir det uppskattat! OCH att få höra från en persone hemifrån som man inte har sett eller pratat med på länge. Värmde verkligen i hjärtat!

Tusen Tack Anna! :D


Låter kanske lite cliché, men det spelar ingen roll för det är så det känns, så det kan låte så mycke clichéigt det vill ;)

Nu ska jag skriva ett engelska tal (speech ? ) som ska var klart på måndag och eftersom jag flyttar på lördag så kommer jag ju inte ha tid att göra det i helgen :)

Catch ya!


Inga kommentarer: