söndag 11 november 2012

I'm Moving

Jaja, nu är tiden kommen... Om en vecka flyttar jag vidare till nästa familj, The Bernards. De bor i Willow Tree vilket är typ 20 minuter utanför Quirindi och har ca. 500 invånare ;) Mohahahahaha! Dotter in familjen, Lexie, ska åka till Norge som utbytesstudent i januari så jag antar att jag kommer att hälsa på henne när jag har kommit hem (om ca 8 månader?!).  De verkar vara en jättemysig familj men jag kan ju inte undvika att säga att jag kommer sakna min nuvarande värdfamilj massor! Holy Jesus, they're funny! Även om de kan vara lire smått irriterande så är de helt underbara! Jenni bränner ofta mate eftersom hon pratar i telefonen, Rob älskar att grejja i trädgården men det mesta som han planterar dör inom en vecka, Tess är rätt blond och som en syster, Jack är rödhårig och bränner sig JÄTTELÄTT i solen och är den där som alla busar med i skolan (en joker kan man nästan säga) och Joe är lat och älskar öl men är hysteriskt rolig! Ja det där var väl en liten sammanfattning av min nuvarande familj, om 4 månader kanske ni får en lika dan om The Bernards :)

Kram, nu ska jag gå upp och käka frukost! :)

Tess & Jag

Jack & Tess

Inga kommentarer: