torsdag 22 november 2012

I'm Back! aaand I'm gone!

Hej allihopa! ber hemskt mycket om ursakt for min usla uppdatering den har veckan men jag har inget internet varken pa mobil eller data sa det har varit lite klurigt ;) Flyttade till min andra vardfamilj i lordags och de ar jattetrevliga, lite tysta jamfort med min forra familj som alltid var ratt hogljudda, men anda. Jg bor nu i en liten forort som heter Willow Tree och har ungefar 500 invanare. Varje dag aker jag och Lexie (min vardsyster som ar i ar.9 ) buss till och hem fran skolan. Vi har en langarig tax och en blond bordercollie (urgullig men hoppar pa en som hejsan!) och en get som at fastbunderrunt en pinne ;) forsoka visa Tess geten igar men jag hitta den inte sa jag tror att jag gick till fel stalle. Ja just det, Tess hamta mig fran skolan vid 1 igar och sa spendera vi dagen  Tamworth dar vi fixa min mobil, hon kopa simgrejor och sa kaka vi maccers (Mc'Donalds) pa vagen hem i bilen, men vi borja med desserten och avsluta med huvuratten, glassen smalte ju! Sen kaka Tess kvallsmat har och vi satt och tjota som vanligt och skratta en hel del! Good I'm gonna miss having her as a sister! Well she technicly IS my sister. AND she is probably going to spend christmas with me and me family next year! :D How amazing is that?! :D

Imorgon aker jag, Lexie, Ann & David (mina vardforaldrar) till Port Macquarie for ett Rotary-lager och sen aker vi direkt upp till Woolgolga for dykarkurse :D WEEHOO! BUT, jag har ingen aning om hur jag kommer hem darifran :/

Jaja vi far la se nar nasta inlagg blir, men forhoppningsvis kommer det inte ta allt for lange for da maste jag ju skriva ett annu langre inlagg an det har! :)

Puss och Kram Lingonbanan!

1 kommentar:

Anonym sa...

tror du inte det blir lättare att skriva på engelska? det är faktiskt lättare att förstå än att gissa ;)

// Linda i klassen <3