tisdag 13 november 2012

Formal afterparty at 'Wylandra'

Mohahaha! Slapp skolan idag! Och jag sitter och äter maraboou som har smält i solen! Gick och la mig vid 3 igår och vakna 6.30 p.g.a allt folk som fortfarande gick omkring i huset. Men hur jag kunde somna i det oväsendet har jag INGEN aning, var nog helt däckad, cattlesales är rätt utmanande!  Efterfesten höll bokstavligen på hela natten och en del grejer som fok gjorde är rätt knäppa om jag ska vara helt ärlig! Men efterfesten blev i alla fall lyckad och det var massa folk här! Nu ska jag skriva färdigt mina brev ;) Måste ju fördriva tiden med något när man är ledig ;) Kanske tar en promenix senare :)
Joe, Tess & Jack
Hur vacker är Tess i den här bilden? Klänningen är underbar!

Jag och Tess
kände mig lite halvsketen jämfört med henne i den här bilden, hade ju
städat hela dagen!

Jack, Josh & Tess

Me & Brock

Tess med sin baldejt Andy

Inga kommentarer: