tisdag 13 november 2012

Cattlesale with Pop

Idag åkte jag på en cattlesale med Pop (vilket är ett slangord för grandpa), eller boskaps auktion antar jag att man kan säga. Så just nu luktar jag nog som koskit, för hjälp vad stark den "lukten" var! But what da'heck! Har aldrig varit på en boskaps auktion förut så det var lite "spännande" antar jag. Ne men jag tycker inte att lukten är så hemsk för den påminner mig och när jag gick på 4H när jag var liten och vi mata kalvarna :) Så dagen var ganska lyckad i alla fall ;)

Nu ska jag gå och städa, Tess ska ha efterfesten till sin studentbal här ikväll så vi måste fixa lite grejs! Och kanske dyker några bilder upp här imorgon? Vem vet? 

Catch y'all later! 
Kram! :D
Lilly, min nya bästis! 

Hur söt är inte den här? Mamma, kan vi köpa en kalv???Eller en åsna, de
är väldigt söta oxå!

Cattlesale, here I come! 

Inga kommentarer: