lördag 17 november 2012

D Day

Jaha, då var dagen kommen, om 6 timmar kommer jag att vara på väg till min nya familj. Och som vanligt har jag inte börjat packa än... Något som tog mig typ 3 dagar får nu bara ta typ 4... Måste fixa en massa andra grejor oxå. Och att sitta här hjälper ju inte riktigt heller!

Var ute och gick nu imorse, tänkte att jag skulle ta en siste promenix på vår lilla grusväg. Såg några kängurur och runt mig surrade typ 300 miljoner flugor! Det är nog något som jag aldrig kommer att sakna, alla jä**** flugor om är överallt! Men det var lite mysigt att gå där, trots att Spotify inte funka ;)

Nu kom Pop, Nan and Aunty Betty och vi ska ha "hejdå-fika" här på 'Wylandra' :)

Så tjing och vi hörs snart igen antar jag!

Några kangaruer och en häst :)

Yay vilken fin keps! Men jag
kunde inte så still för länge för så skulle
nog flugorna ha käkat upp mig!

Nu ska jag försöka att börja packa!!! ;)

Inga kommentarer: