fredag 28 december 2012

Back at Wylandra

Efter boxing day races så körde min värdfamilj hem mig till min första värdfamilj där jag spenderade några dagar. Vi spela backyard cricket, vilket måste spelas på boxing day, bada i poolen, åkte på picknick till en damm och åkte till Tamworth för att se filmen Les Misérables.

Jag åkte med Tess till dammen så vi lyssna på musik, käka glass och öppna en åpse med twisties (typ som ostbågar) så vi hade rätt kul på vägen dit. Vilket typ tog 1 1/2 timme ;) Les Misérables var riktigt bra men den var 3 timmar lång! Handlade om franska revolutionen och var en musikal så det var knappt någon dialog :)

Backyard cricket

Backyard cricket

Backyard cricket

Rob vindsurfa vid dammen :)
Trailern till filmen som vi såg i Tamworth, Les Misérables

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser ut som en mammafilm vill också se
Kramiz