tisdag 25 december 2012

Merry Aussie Christmas!

Jaha, då var det jul igen! Min jul var ganska intressant och mysig men annorlunda! Med ingen tomte (här kommer han på natten när man sover?! ), christmas cake, pudding, 37° hetta = dopp i poolen och mycket mer! Men så klart saknade jag ju min lilla familj där hemma, julgröt, tomen, SNÖN, Kalle Ankas Jul, julskinka och mycket mer! men det tar vi ju igen nästa år! 
Christmas Cake and Cookies :)

Fick en Akubra hatt av min första värdfamilj :)
Now I'm a real aussie!

Fick ett Opal-halsband av min nuvarande värdfamilj :)

Merry Christmas everyone!

Christmas Pudding

Jelly med konserverade päron i! 

1 kommentar:

farfar sa...


Ser inte ut att gå nån nöd på Dej. Du borde vara hemma och skotta snö så din gamla pappa fick lite hjälp. Nu vavar ju olle och jullan ute och fixade det på juldagen.
ha en riktig bra fortsåttning på julen och ett goooooooott nytt år.
Farfar