tisdag 4 december 2012

Best Rotary Camp Ever!!!

Hej allihopa!
Min dator funkar fortfarande inte sa ni far gissa vad jag sager (Sorry Linda ;) ). Kom hem fran Rotary lager igar och det var helt underbart! Var forst i Port Macquarie for ett briefing for de om aker som utbytesstudenter fran Australien innan vi akte vidare till Woolgoolga dar vi skulle gora en dykarkurs ovh fa dykarcertifikat. Jag fick inte gora det dock eftersom jag har kalustrofobi sa de sa att det var for farligt... Men vi var 3 tjejer som inte gjorde det sa vi shoppa och gick till stranden istallet ;) Under ett dyk sag en grupp 12 hajar och 2 skoldpaddor och den andra gruppen sag 11 hajar och en blackfisk!!! hur coolt ar inte det?! Vi firade aven Thomas's 18ars dag med en overraskningsfest och lagereld pa stranden :) Gick aven till ett indiskt tempel och at indisk mat.

BEST ROTARY CAMP EVER!!!

Trots att Victoria accidentally raderade alla mina bilder pa kameran sa jag har inga bilder alls, utom de pa facebook. Och jag hade tagit ca. 200 bilder under veckan :(

Kram!
Det har var den enda bilden som den har hemska datan lat mig uppdatera
forhoppningsvi sa kommer jag kunna lagga ut fler langre fram ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vad kostade rotary resan/lägret?
-blivande rotary stundent(:

Alma Tidblom sa...

Resan kostade 390 AUS dollar vilket är ungefär 2 745SEK och det pågår i en vecka :) Boende och mat är "fritt" eftersom man bor hos en rotarian.
Vad spännande!!! :D Du kommer ha det bästa året i ditt liv! ;)