söndag 23 december 2012

Shirley's julklapp

I fredags kom Tess och hämta mig (min förra värdsyster) och jag sov över hos min första värdfamilj. Vi skulle kolla på Bourne Legacy men vi missa den 4 ggr! (man kan hyra den vissa tider på TV:n och vi missa 4 av dem) Så det sluta med att vi kika på Mr. Beans Jul ;) Hade jättekul dock! Var precis som om jag aldrig hade flyttat! Dan efter åkte vi och handla i typ 48 timmar, ne inte riktigt så länge men ja ni fattar! Fast vi hade rätt kul ändå, Jag Jenni och Tess.

På kvällen åkte jag hem till Shirley (min conseullor, typ 80 år gammal) och jag lagade köttbullar, brunsås, potatis och lingonsylt (importerad från sverige) och det smaka faktiskt rätt bra måste jag säga :) Satt och spela julsånger på pianot och hon sticka medan vi vänta på att stormen skulle passera. Innan vi skulle gå så gav jag Shirley hennes julklappar, det var 3 paket men jag visste bara vad 2 av dem innehöll! När hon öppna det okända paketet sa hon :
Is this a bra?! och absolut gapskratta. Och det var en bh i jeanstyg och vit spets i st. 75C. Shirley sa:
I think this one is too small for me! Vi satt där och jätteskratta så att tårarna rann i typ 10 minuter innan jag bestämde mig för att ringa mamma och fråga vad som hände ;) Mamma skratta oxå, tydligen hade de mixat ihop lite och bh:n vad egentligen till mig!  Men OJ vad vi skratta!!!


Inga kommentarer: