tisdag 11 december 2012

I TOPPED THE CLASS IN ENGLISH!!!

Häromveckan så gjorde vi en presentation (speech) om belonging och vi slog ihop båda engelska-klasserna medan vi gjorde våra presentationer och jag tyckte väl att det gick ganska bra. Och i onsdags när jag fick tillbaka mitt betyg så sa Mrs Keir (läraren) högt i klassen:
"Well done Alma. You, my darling topped the class, both of them. "

Så jag fick högsta betyg i båda klasserna!!!! Fuck Yeah!! Fick 20/25 ! :) Haha utbytesstudenten som har engelska som andra språk slår alla andra aussies i klassen, moahahahaha! :D

Och idag fick vi även tillbaka våran Biologiuppsats som vi skrev för typ 6 veckor sen och den var på ungefär 9 sidor
-.-' Men gissa vad! Jag fick 19.5 poäng av 20 möjliga!!! 19,5 / 20 !!!! Mrs Hunter var väldigt imponerad :)

I Love Aussie School! :)

4 kommentarer:

farfar sa...


But we love You more then aussie
school!
Kommer nog tomten med fina presenter när Du sköter dejså bra.

FARMOR/FARFAR.

Mams sa...

Härligt gumman !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan du inte fråga Mrs Hunter om vi kan få komma och besöka dig i skolan.
;o)
Love You

Bengt sa...

Hej Alma!
Kul att det går så bra.
Jag undrar om jag kunde få ta del av biologiuppsats för ditt biologibetyg här?
Jag ska skicka en genetikuppgift till dej om du inte kommer att ha genetik också?
Kan du kolla upp om biologikursen innehåller ett genetikavsnitt?
Hälsningar
Bengt

Andreas Åberg sa...

Språkläraren i mig jublar, snyggt jobbat Alma!