lördag 24 mars 2012

Birthday :)

Som ni kanske har föstått så är inte jag någon extrembloggare som lägger ut en bild på hur min frukost eller outfit ser ut, men vi ska väl klara det är i alla fall? För ungefär en vecka sedan fick jag mitt nya pass (mitt gamla skulle gått ut 3 månader innan jag kommer hem) och jag måste ju säga att bilden inte är särskilt glad eller vacker :) Förhoppningsvis känner de igen mig på passet!

I tisdags var jag och Matilda på ett möte för kontaktpersoner i Lidköpings Församling och det var hon, jag och 25 pensionärer... Jippi! I alla fall så åkte vi hem efteråt (så klart) och jag gick omkring och grejsa lite. Då hörde jag och pappa några tjejer som gick utanför och var väldigt högljudda så jag trodde att det var några tjejer som var ute och gick och skrattade. Det ringde på dörrn och där stod Malin och Matilda med tårta, ballonger, paket i högsta hugg och sjöng för full hals. Så det visade sig att det hade varit dem som "smygit" fram till huset. Men vi hade jättemysigt och käka tårta till typ 11 på kvällen :)

 I onsdags (21 mars) fyllde jag 17 år och det blev en toppendag! Solen sken och det varm varmt, bra humör och FÖDELSEDAG :) Och eftersom jag önskade mig pengar som jag ska spara till min lilla resa så var det mest pengar som jag fick, förutom ett par sverigeörhängen av päronen och ett sånt där hänge till resväskan av min käre bror. "DON'T MAKE ME CHASE YOU!

Tårtan som Malin och Matilda har gjort, JÄTTEGOD!
Örhängena och hänget :)
Det här halsbandet fick jag av Malin och Matilda så att jag inte skulle
glömma bort dem när jag åker iväg (har hängt runt halsen sedan dess)

Inga kommentarer: