torsdag 8 mars 2012

Snabbintervju

Innan man bli accepterad av Rotary måste man bli intervjuad av någon från stans rotaryklubb men på nått sett så blev min intervju vänligt mycket försenad. Men en kväll när jag var själv hemma ringde Willie (från rotaryklubben) och sa att han kunde vara hos mig om ca: 30 minuter. Jag sa att jag skulle ringa mina föräldrar och be dem att komma hem inna han kom osv men det visade sig att mina päron inte ville svara i mobilen... Hjälp vad gör jag nu? De kanske hinner komma hem?

Men icke sa Nicke, efter en halvtimma ringde det på dörren och där stod Willie med min papper i handen och frågar om min föräldrar kommit hem än. Jag berättade att de inte svara så vi gick in i köket, satte oss och började utan min päron. Tillslut fick jag tag i dem och en 20 minuter senare hördes bilen köra upp på uppfarten :) Sa jag att allt hände mellan 9 och 20 över 10? Jaja, det var i alla fall nått som jag inte brukar vara med om men det var la skoj på sitt sätt :)

Inga kommentarer: