tisdag 13 mars 2012

Ska jag lämna alla?

Inget är en dans på rosor, inte ens att förbereda sig på att åka iväg på utbytesår. När jag skickade in ansökan hade jag inte en aning vad jag gav mig in på. Sedan jag fick antagningsbesked har jag börjat förstå att allt verkligen är på riktigt och tanken att lämna alla här hemma började växa i huvudet på mig. Ville jag verkligen lämna allt och alla ett helt år? Den här frågan fick mig till och med att fundera på om jag verkligen ville åka, men jag visste att jag skulle ångra mig så himla mycket om jag int åkte. 

Men som tur är har jag passerat det där stadiet och nu är jag bara så himla taggad så att jag nästan spricker! Visst kommer det att bli jobbigt att lämna alla men de kommer ju att finnas kvar när jag kommer tillbaka :) 

Inga kommentarer: