lördag 10 mars 2012

Rotarymöte i Hjo

Äntligen börjar grejer att hända! Den 1 mars var jag och mina päron i Hjo för ett informationsmöte där vi mötte alla andra blivande utbytesstudenter från distrikt 2380. Vi är sex stycken varav två av oss ska till Australien vilket är skitkul! Så att man vet någon som man ska flyga med :)

På mötet blev vi bl.a. informerade om "The four D" (No drogs, no driving, do drinking och no dating). Nästa alla som frågar om utbyte blir alltid lika chockade när man berättar att man inte får dejta. Reaktionen är nästan alltid : "VA?! INTE DEJTA, VARFÖR DÅ?!", vilket jag tycker är lite roligt för man vet alltid att den reaktionen kommer så då kan man förbereda och sen kan man (jag) inte låta bli att skratta :)

Efter det här mötet har jag blivit så grymt taggad!!!Jag här äntligen börjat fatta att allt det här inte är någon dröm :) Det ska bli så himla roligt! Så fort jag tänker på det så sitter jag typ och hoppar upp och ner på stolen och ler som en galning :)

Inga kommentarer: