tisdag 13 mars 2012

Distrikt!

Jag har äntligen fått mitt distrikt i Aus och jag måste säga att det blir nog perfa för mig :) Det heter 9650 och det säger dig jättemycket eller hur? Det är en distrikt som ligger typ mellan Brisbane och Sydney skulle man nog kunna säga. Och enligt Ash (en utbytesstudent från Aus som bodde hos oss) är det bara landsbygd och småstäder, alltså perfekt för mig eftersom jag inte är någon storstadstjej över huvutaget!

Ju mer klartecken man får och desto mer saker som börjar falla på plats så blir jag bara mer och mer taggad! Fortsätter det i den här takten kommer jag nog snart att spricka tror jag :)

Mitt lilla (?) kommande distrikt 



2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Alma! Jag heter Olivia och skall precis som du till Australien med Rotary! Jag har kommit till distrikt 9600 så jag kommer väl bo öster om dig antar jag! Vi kommer säkert lära känna varandra på resorna man gör när vi väl är i Australien, men det hade varit jättekul att få höra lite hur långt du har kommit med ansökan och så vidare! Tycker du inte att vi borde göra en facebook grupp med alla Rotary-studenter 12-13?

Kram!

Alma Tidblom sa...

Vad roligt att du oxå ska dit! Ja jag tycker verkligen att vi ska göra en grupp för alla Rotary-studenter (till Aussie) :)