tisdag 11 september 2012

Heaps to do

Hey guys! Har precis bakat scones som Jenni (värdmamma) ska ha imorgon för något möte eller nått. Är inte alls som svenska scones, de här ser typ ut som muffins... I alla fall så sitter jag nu och skriver min Rotarypresentation som jag ska hålla på måndag :/ Men ja det ska la gå bra, e la bara att prata om Sverige och mitt liv där hemma blablabla ;) ja e ju ganska bra på att tjöta inför folk ;)

Imorgon ska vi ha en överraskningsmiddag för Loa som fyller 17. Men jag tror att hon anar nått men vi för la gå ut med ett bang :) Och sen på torsdag morgon åker vi till Sydney på skolresa (år. 11) där vi ska gå till Luna Partk, Circ du Solei  (?) och gå på bio, tror även att vi ska köra lite laserdome. Så det kommer att bli skitkul!!! SO excited!

Cirque Du Solei :)

Inga kommentarer: