tisdag 18 september 2012

Jag och småbarnen

Tjolahopp! Har precis kommit hem från Jenni's jobb på lågstadiet här i Quirindi. Först så hade vi en lektion med årskurs 1 då vi lekte lite innan vi gjorde vårkycklingar av papper. Men vi hann inte klart så jag och Jenni fick skynda oss att göra klart alla på lunchrasten. Sen hade vi förskolan så vi lekte lite mer, typ ett memoryspel och så gjorde vi en lek då en person hoppsa runt i en ring meddan alla andra klappa och sjöng och sen skulle man göra något som alla andra sedan gjorde innan man hoppsa igen och stanna framför den som man ville skulle göra nästa gång. Och gissa vem som fick göra andra omgången??? Japp, JAG! Hahah ne det var faktiskt jättekul och alla små barn var så glada och bubbliga och söta! Så jag går gärna tillbaka en annan gång!!! :D



Och nu sitter jag och käkar lakritsfiskar, åh vad goda de är!!! Absolut en av de bästa lakritsgodisarna!!!!
DE HAR JU INGEN SALTLAKRITS HÄR!!! Den är antingen söt eller rosa och smakar hallon!?

Inga kommentarer: