onsdag 5 september 2012

Saknar allt och alla

Usch har en sväng med hemlängtan. Skypa med mamma, pappa och Olle idag i nästan 1 1/2 timmar och då var allt fint. Men det kommer på kvällen, med mörkret. Vill bara krama mamma. Känna hennes parfym. Bara dricka en kopp kaffe på altanen som vi brukar göra. Prata. Skratta. Pusha. Vill höra Olle spela musik och sjunga någon stans i huset. Vill krama pappa och veta att allt blir bra. Vill sitta runt köksbordet i mitt eget hus med min egen familj och äta söndagsfrukost. Vill se Malin och Matilda, gå på bio, lyssna på musik i statsträdgården, krama, skratta. Vill veta vart jag står och vad jag gör.

Det är så mycket jag vill men så lite jag kan...

Miss ya mummy!

2 kommentarer:

mamsen sa...

Vårt fantastiska Hjärta <3
vad skönt att du skriver hur du känner det även när det känns jobbigt och tungt!!! Jag var ett tag orolig om det var fel på oss här hemma eftersom du inte verkade längta hem sådär jättemycket. Vi som längtar så mycket hela tiden :o) I alla fall nu kommer Mamsen med sin predikan !! lika nyttigt som det är att ha tråkigt ibland är det att längta/sakna någon/några. För tänk om man inte hade någon att sakna!!! Du har ju massor att sakna och allt finns här och väntar på Dig. Och skulle längtan bli för jäklig jaa då är det ju bara att åka hem, svårare är det inte. Men det blir lätt vardag hemma också tänk på alla de gånger då du tyckt Mamma och pappa är hur jobbiga som helst. När man längtar, så längtar man till det härliga fantastiska.
Och med tanke på den vackra bild du la in på mig så funderar jag på vad du längtar till ;o) en blekfis med rött läppastift !!!!! Snygg syn!! hur många läser din blogg????? Du ska få igen. Ring!!!! om hemlängtan blir för stor så pratar i oss ur det. Jag lovar du kommer att tröttna på oss efter 2 minuter.
Baby Baby l LOÖOÖVE youuuu Baby baby Kramiz

Malin! sa...

Vi saknar dig något så grymt mycket! Tårarna faller när jag läser, kan vi inte spola fram tiden och låta din hemresa vara imorgon? Jag längtar så! Jag hoppas du har det bra, och alla är underbara mot dig. För du är bäst!

Puss och kräm på dig snuttan <3