onsdag 18 juli 2012

De tre musketörerna

Oj hjälp vad skriver man här? Sitter just nu med en färdigpackad väska och måste snart gå och lägga mig eftersom jag åker hemmifrån imorgon kl. 05,30 , weho! Kan inte fatta att den här dagen faktiskt är här!!! Ska bli så himla kul och jag vill verkligen åka! :)

Dag har gått till mest packning, umgås med familj, säga hejdå och sen kom Malin och Matilda förbi vid 3. Jag har fortfarande inte fattat att jag inte kommer att se de där 2 underbara människorna på ett helt år! Nu när jag tänker på det så börjar tårarna rinna längs med kinderna, just nu vill jag bara krama er en sista gång och aldrig släppa taget!!! Ni 2 tjejer betyder så otroligt mycket för mig! Om jag skulle skriva ner allt jag vill säga till er så skulle det bli en hel roman på 700 sidor! Ni är helt underbara och jag kommer verkligen att sakna er otroligt mycket! Älskar er massor!!! Inte ens ett helt jordklot kommer att kunna dela på oss, vi kommer alltid att vara de tre musketörerna.

En för alla, Alla för en!


Naw, vi hade fika i vår trägård idag men gifflar, biskvi och hemmagjord saft :)

Alltid lika galna :)

Som sagt, galna ;)




Blir nästan tårögd när jag tittar på den här bilden, älskar er tjejer!!!

"There is a Miracle called Friendship
that dwells within the heart
and you don't know how it happens
or when i starts

But the happiness it brings you
always gives a special lift
and you realize that
Friendship
is God's most precious gift"

- Unknown



2 kommentarer:

Malin ♥ sa...

Älskar dig Alma!

matilda sa...

ÅÅH, ALma, det är faktiskt nästan så att jag blev tårögd när jag scrollade ner över bilderna, och du vet att det inte är ofta!! Just nu är du långt långt borta, men du vet, här inne finns du kvar!! <3