söndag 29 juli 2012

Quirindi's got Talent

Hjälp vad dålig jag har varit på att uppdatera! :/

I torsdags var jag, Jen och Rob ute och åt på the Terminous där Tess och Jack jobbar. Det var jättetrevligt men vår granne (som jag aldrig pratat med) fråga vad svenskar gör för hembränt ?? Ingen aning!

Igår var jag och Tess och kika på rugby där vi mötte en väldigt nära vän till Tess plus några som går i mitt år i skolan. Quirindi var väldigt dåliga dock men jaja ;) Sen när vi kom hem och då gjorde vi toast med ost&lax, det låter väldigt mysko men det var faktiskt jättegott! :D Sen bar det raskt av till Quirindi's got talent där Jack var "talensman". Alla var jättebra! Det fanns en jonglör, dansare, gitarrister, pianister och en hel bunt sångerskor. En kompis till mig Loa var med och Cara som är Tess bästa vän vann och hon var jättebra! :D

Och jag baka fantomenkaka igår! :D Mums!

Rugby

Tess gör toast

Loa på "Quirindi's got talent"

Cara (Tess bästa vän)

Inga kommentarer: