lördag 21 juli 2012

Quirindi

Hellå! Kom precis hem från Tamworth där vi gick på bio och såg den nya Batman-filmen. Den var bra men eftersom jag inte har sett de andra filmerna så fattade jag inte allt men jag visste "basen" av det. Vi var 7 st. jag, Tess (värdsyster), Jack & Joe (värdbröder) och 3 kompisar till Jack (som är lika gammal som mig).

Quirindi är verkligen en bonnestad som vi säger i västergötland. Man ser typ får och kor överallt (går några får + en lama på vår tomt men de är grannens men laman är vår) och alla känner verkligen alla. Jag och Tess åkte in till Quirindi för att fixa en skoluniforms-tröja till mig och vi mötte typ 4 personer hon lände och vi var där typ 10 minuter. Plus 2 min till eftersom Tess tappade bort bilnyckeln ;)

I början var jag inte jätte positiv om Quirindi men nu tycker jag att den är "quite nice" :) Först tänkte jag: hur ska jag kunna bo här mitt ute i ingenstans men jag trivs faktisk här ute! Men vi har begränsat med varmvatten, så det är 5mins duschar som gäller ;)

Igår var vi förresten på Jack skolpjäs/musikal och den var väldigt bra men ganska mysko samtidigt. Det handlade typ om en blomaffär som lyckades "få fram" en köttätande växt och den slutade med att växten åt upp alla. Mysko? Yes!


De hade köpt blommor och ställt på mitt nattusbord, jättegullit! :)

Mitt rum at the moment med den snygga heltäckningsmattan ;)


Mim lilla säng

Pröva skoluniformen, snygg va? Nja.....
Som tur är finns det en kort kjol oxå!!! Skorna får ni en bild på en annan gång!
Inte särskilt snygga de heller ;)

2 kommentarer:

mamsen sa...

Du är fantastiskt vacker i din långa kjol ;o) har dock aldrig sett dig i det här hemma, undra varför ?!?!!
Baby I LOve You <3

Malin ♥ sa...

Inredaren i mig dör lite när jag ser mattan, och nu är jag inte positiv O.o

Men du är jättesöt i kjolen, välkommen in i klubben! <3

En sista sak: I K E A

Puss på dig♥