fredag 13 juli 2012

Holy Moly!

Hjälp, det har hänt massor sen jag skrev här sist och ändå är det bara 4 dagar sen! :S Okej i måndags sa jag hejdå till Julia och fikade med henne. Sen gick jag och köpte en systemkamera med pappsen (Nikon D3100) eftersom jag tror att jag tar mer bilder med en systemkamera än med min digitalkamera (som oxå sa me). I tisdags morse åkte vi till Ullared och kom hem igår. Köpte bl.a. vakuumpåsar, osthyvlar (de har tydligen inte det i Australia?!), en massa underkläder, bilar (Ahlgrens, inte riktiga ;) ), måttsats (de har tydligen cups och sånt) m.m. Och igår var det ju EN VECKA KVAR!!!!! Så jag åkte och umgicks med mina 2 fiskbullar (el. musketörerna (vi är 3 st så de blir ju de tre musketörerna :D ) och kika på film, Wildchild och Bolt. Jättegulliga filmer båda två :)

Idag har jag klippt mig och sen så bar det av på Rotarymöte med min Rotaryklubb. Där jag fick berätta lite om mig och dit jag ska etc. Och jag hade på mig min Rotarykavaj! Assnygg men jag känner mig så himla formell när jag har på mig den och jag är väl inte så himla formell av mig direkt! ;) Men ibland så :D






Inga kommentarer: