lördag 21 juli 2012

Sydney

Jag lever! Jag överlevde flyget som typ tog 19 timmar! Ne men allvarligt, vi hade skitkul på flyget :) Vi var 15 st som skulle till Bangkok och därifrån delades vi upp beroende på vart vi skulle, vi var 5 som skulle till Sydney. Jag sov typ 5 timmar av 33 ;) .....

I alla fall när jag kom till Sydney var det en dam där som hette Eva och det var hos henne som jag skulle sova över. Hon var asskön trots att hon var över 60 bast! Men de går med skor inne :/ vilket känns mycket konstigt så jag går i mina raggsockar :)

På morgonen käka vi frukost på ett Rotarymöte på en båt som låg mitt mellan Operahuset och Sydney Harbour Bridge :D Ascoolt! Så jag och Eva gick runt Operahuset (var svinkallt!) innan vi åkte en sväng i Sydney. Sen åkte vi till flygplatsen där jag sedan flög vidare till Tamworth. Flygplanet var jättelitet med det tog bara 55 minuter typ :)



Sydney Harbour Bridge

Vi åkte färja till båten så ja fick en ascool vy av operahuset


Vackert va?

Vi stanna även till vid Bondi Beach

Bondi Beach

1 kommentar:

matilda sa...

AAALMAA!! sånt där ser man ju bara på tv!! Det är helt unreal att du varit där!! :D krraaaam! <3