tisdag 7 augusti 2012

Brrrrr

Kom precis hem från Tamworth där Jack spela fotbollsmatch och jag och Tess åkte med för att titta på. Men jag säger bara en grej, SVINKALLT! Ni kanske inte tror mig men det var verkligen jättekallt. Hade på mig linne, 2 koftor, min pippitröja och en typ skidjacka + nylonbyxor och jeans + nylonstrumpor, vanliga strumpor, RAGGSOCKAR och skor. Plus att jag hade en halsbuk och pannband. Och jag frös nästan rumpan av mig! Kunde inte känna tårna, händerna var lila med orangea fläckar och kinden var stel. Där var vi tvungna att sitta i nästan 2 timmar!

Sen på vägen hem lyssnade vi på hög musik (One thing av One Direction) och käka Mc Donald's samtidigt som vi höll utkik efter kängurus längs vägkanten (de är faktiskt farliga i trafiken, många olyckor sker p.g.a. dem) medan när vi susade fram på vägen.

5 kommentarer:

Malin ♥ sa...

Höhö, PIPPAtöja! :>

Anonym sa...

Här är det iallafall + 14 regn och blött i svampskogen.Karin och grabbarna är här och a vnjutet en god svsmpmacka.
KRAM.

FARMORFAR sa...

BLEV EN KONSTIG SVAMPMACKA !

Alma Tidblom sa...

Malin: Haha ops!

Alma Tidblom sa...

Malin: Haha ops!