onsdag 15 augusti 2012

En månad

Idag är det redan en månad sen jag krama min familj för sista gången på ett år. Tiden går så himla fort att det nästan är läskigt! Det känns om att jag har varit här i 2 veckor kanske men jag har varit hemifrån i en hel månad. Tänk på det en stund. En månad. Utan dina närmaste vänner. Utan familjen. Utan säkerheten.

Om jag skulle beskriva känslan så är det lite som att falla från en plattform. Ena sekunden står man där men båda fötterna på fast mark och andra sekunden faller du i luften och har ingen kontroll över något. Du bara faller.

Men vet ni vad? Att falla ger en adrenalinkick som inget kan jämföras med. Man känner sig fri och det är den härligaste känslan någonsin. Ett utbytessår är verkligen det bästa du kan göra men ditt liv! Allt är nytt och så spännande! Är så himla glad att jag valde att göra det här! :D Bästa beslutet jag NÅGONSTIN tagit!

My lovely family :)

Inga kommentarer: