torsdag 9 augusti 2012

Oh Shit!

Haha i onsdags hade vi "sportdag" vilket betyder att man har sport 4:e perioden och jag valde volleyboll eftersom de flesta av mina kompisar gör det. Även om jag är ganska dålig på det, men jag är intes sämst i gruppen :) I alla fall så spelade vi 3 lag och mitt lag spelade och det var precis min tur att surva är läraren säger "Matchpoint" (till andra laget). Och utan att tänka mig för så säger jag "OH SHIT" ganska högt i en ganska tyst gympasal. Detta ledde till att alla börja skratta ganska hysteriskt :) Blev lite orolig att jag skulle hamna i trubbel för det men när jag tittar på läraren så ser jag att han är en av dem som skrattar mest (efter Brock). Så nu är jag den där knäppa utbytesstudenten från Sverige som sa "OH SHIT" vid matchpoint i volleyboll... ;)



Idag efter skolan åkte en grupp av oss iväg till Fonzies, som är typ ettsnabbmatsställe där det bara finns en grej på menyn som inte inkluderar pommes frites :) Jag käka en typ kycklingkebab-spett och Jack och de andra beställde pommes frites. Men när vår beställning var klar så fick vi ett packet. Ni vet typ i samma storlek som julklappen som innehållet en stickad tröja, och i den var det bara pommesfrites. Det hälldes på "gravy" som är en sås som påminner lite om Vegemite men den är faktiskt ganska god :) Vi 7 käkade upp alla Pommes Frites!
Älskar inte alla natthumoren då man bara tar en massa fula bilder på sig själv?
Har precis kollat på 2 avsnitt av "Merlin" men Jenni och det är faktiskt riktigt bra! Så det lär nog vara våran kvällsaktivitet nu de närmsta 3 veckorna :)

Inga kommentarer: