torsdag 2 augusti 2012

Just a bit slow

Hej allahopa! Jag har varit ganska dålig på att uppdatera på sistone men jag har bara inte tid för det! Hm... Igår skypa jag i över en timma med Moa och det slutade som vanligt med en massa skratt! Har vart i Tamworth med Rob och Jenni idag och finally fixat en telefon till mig! :) Efter det köpte vi lite skolgrejor innan vi åkte och käka på en Thai-restaurang. Mums! :D Och nu sitter jag här efter 6 rutor Maraboou och en kopp te. Känns typ som att jag har gått upp minst 3 kg på de här 2 veckorna :S Hjälp mig jag kommer se ut som en jäkla köttbulle när jag kommer hem!

Mobilnummer för er som "brukar" ha mitt nummer (och för andra som vill ha det så klart fast jag vet inte vad ni ska ha det till :D ) :
0061- 467593443

Fick sova utan min värmefläkt/element på förra natten. Det var för varmt så jag gick upp för att sänka värmen och då kom det en blå gnista så jag ryckte ut sladden snabbt som attans och gick och la mig. Men fy bubblan vad kallt det var! Man ville inte röra på sig för man hade ju värmt upp en ställe under täcker och allt annat täcke var svinkallt! Samma sak med kudden! Jag skulle vända sida och det var precis som om den hade vädrats ute i minusgrader i något timme! :S Så nu är värmefläkten på så jag slipper frysa i natt!!!

Det tar typ 20min att ladda upp en bild så det kanske inte kommer så jättemånga bilder i framtiden. Några kommer men inte typ 4 st för varje inlägg, internettet blir jättesegt för alla andra och det tar typ 1tim och 20 min :/

See ya!

Yay, hitta en söt bild på mitt blivande jag! Visst kommer jag
att bli söt? ;)

Inga kommentarer: